Linken Park -  Numb (und weitere Songausschnitte)

“I’m become so numb, I can’t feel you there. I’ve become so tired, so much more aware. I’m becoming this, all I want to do, is be more like me, and be less like you.
I’m tired of being what you want me to be, feeling so faithless, lost under the surface. Don’t know what you’re expecting of me, put under the pressure of walking in your shoes.”
- Numb


* * * * * * * * *


“All I want to
do, is be more like me, and less like you.”
– More like me, less like you.

“I tried so hard, and got so far, but in the end, it doesn’t even matter. I had to fall to lose it all, but in the end, it doesn’t even matter.”
– In the end


© NadineN


0 Lesern gefällt dieser Text.


Beschreibung des Autors zu "Linken Park - Numb (und weitere Songausschnitte)"

Ich liebe die ausdrucksstarken Songs die Chester Bedingfield zu seiner Lebzeit verfasste…
Rest in Peace ☘️



Youtube Video



Kommentare zu "Linken Park - Numb (und weitere Songausschnitte)"

Es sind noch keine Kommentare vorhanden

Kommentar schreiben zu "Linken Park - Numb (und weitere Songausschnitte)"

Möchten Sie dem Autor einen Kommentar hinterlassen? Dann Loggen Sie sich ein oder Registrieren Sie sich in unserem Netzwerk.